1 year – Reached!

Long time-no see. Se pare că mă voi muta înapoi pe WP. Nu e nimic rău în asta, doar că pe .wordpress nu găsesc niciodată o temă frumoasă, care să-mi placă.

Din nou, e a 2-a oară când scriu articolul. Scrisesem vreo…100 de cuvinte, şi am apăsat din greşeală pe un buton din bara de la Y!M. I HATE IT! Tot timpul mi se întâmplă, şi habar n-am cum să o şterg. Fuck!

Mă gândisem iniţial să încep cu “am revenit”…dar dup-aia m-a lovit: am fost plecat ? Aşa că…mai bine zic că nu am avut chef să scriu, că nu am avut despre ce să scriu…Nu vreau să deschid iar un subiect despre RO, că n-are rost.
Îmi zicea cineva pe Y!M acum ceva vreme, că de ce toţi bloggerii critică RO ? Că merită! :d.
Dacă ştie cineva alt răspuns, vă rog, let me know! :d

Am împlinit şi 16 ani, şi un an de blogging…cu care nu prea mă laud.
I mean…

pentru mine e ceva, dar ştiu că se putea şi mai bine!

Happy 1year of blogging! :X:)


One response to “1 year – Reached!

  • Adrian Filimon

    Si inca o data La multi ani !
    Bine ai revenit intre wordpress-eri :))
    Totusi….nu cred ca ar fi varianta cea mai potrivita sa te muti din nou pe Wp pentru ca aici ai scris foarte mult,dar nu ma bag,e decizia ta.
    Oricum welcome back !:D ne vedem pe wp.

Leave a comment